KONE Stanovanjske stavbe
Kaj je predvideno vzdrževanje?
Na kratko, gre za storitev, ki s pomočjo analitike na podlagi umetne inteligence prepozna in odpravi morebitne težave v dvigalih, pomičnih stopnicah in samodejnih vhodnih vratih, še preden te povzročijo težave. Naše predvideno vzdrževanje se imenuje KONE 24/7 Connected Services.
Dom je tam, kjer je zanesljivo dvigalo
Vsakdo pričakuje, da bo njegov dom zatočišče brez nevarnosti in težav. Že najmanjša težava lahko povzroči razpoko v tem občutku varnosti. Predvidljivo vzdrževanje, zaradi katerega so dvigala bistveno bolj zanesljiva in varna, resnično spreminja pravila igre za stanovanjske stavbe.

Varnost in udobje za prebivalce:
Izognite se neprijetnim presenečenjem in ohranite občutek varnosti.

Manj klicev, manj pritožb:
24-urno spremljanje skupaj s preventivnim vzdrževanjem v povprečju zmanjša število klicev za 28 % in poskrbi za zadovoljstvo vaših stanovalcev.

Učinkovitost in pripravljenost:
Samodejno poročanje o težavah prihrani čas, vi pa ste vedno na tekočem in lahko odgovarjate na vprašanja stanovalcev.

Podaljša življenjsko dobo dvigala.
Z zgodnjim odpravljanjem težav se izognemo škodljivim okvaram.
"Ko dvigalo dviguje, nihče ne bo šel mimo in rekel: 'Super! To pa deluje!' A takoj, ko se pokvari, nastane prava katastrofa. Vendar pa je s KONE 24/7 Connected Services vsega tega veliko manj."
Sebastian Warnsman, vodja za poslovni razvoj, KONE Nemčija
Stopite v kontakt z nami
Uporabite spodnji obrazec in nam sporočite, kako vam lahko pomagamo. Kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.
Sample form