KONE Hoteli
Kaj je predvideno vzdrževanje?
Na kratko, gre za storitev, ki s pomočjo analitike na podlagi umetne inteligence prepozna in odpravi morebitne težave v dvigalih, tekočih stopnicah in samodejnih vhodnih vratih, še preden te povzročijo težave. Naše predvideno vzdrževanje se imenuje KONE 24/7 Connected Services
Obiskovalci hotela so lahko kritični
Glede na količino spletnih ocen in pokritosti družbenih medijev je pomen izkušnje gostov ključnega pomena. Zato je predvidljivo vzdrževanje nujno, če si želite zagotoviti prijetno bivanje in ohraniti dobro podobo blagovne znamke. Občutek zanesljivosti je enostavno izgubiti in težko pridobiti nazaj.

Better brand image:
Avoiding major problems means better customer experiences, better reviews, and together with superior service, justifies premium room prices.

Vzdrževanje pretoka ljudi
Intelligent predictive maintenance reduces disruptions and improves people flow during peak hours.

Manj izpadov, manj pritožb:
Samodejno poročanje in analiza težav omogočata zmanjšanje izpadov in pritožb gostov.

Optimizacija na podlagi podatkov:
Z najsodobnejšimi podatki je lažje optimizirati pretok ljudi, podaljšati življenjsko dobo opreme in sprejemati utemeljene naložbene odločitve.
"Obiskovalci hotela plačajo celotno izkušnjo. Če gre karkoli narobe, se to lahko slabo konča. Na nek način so storitve KONE 24/7 Connected Services kot neko zavarovanje, da se izognemo negativnim povratnim informacijam."
Kristoffer Ekström, vodja prodaje, KONE Finska
Stopite v kontakt z nami
Uporabite spodnji obrazec in nam sporočite, kako vam lahko pomagamo. Kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.
Sample form