WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

We couldn't determinde a local website for you

Go to your suggested website

Back to top

Prilagojeni načrt vzdrževanja za vaše okolje in vso opremo

Ustvarili bomo edinstven načrt vzdrževanja, ki je prilagojen vašemu okolju in opremi. Izbirate lahko med tremi paketi vzdrževanja, tako da si lahko zagotovite raven podpore, ki vam najbolj ustreza.

Strokovne storitve, ko jih potrebujete

Center za stranke KONE vam in vašim končnim uporabnikom zagotavlja 24-urno podporo za kakršne koli težave z opremo. Stik z lokalnim centrom je preprost – pokličite ustrezno številko za svojo državo. Naše strokovno osebje govori vaš jezik, pozna vašo opremo in situacijo ter lahko k vam napoti tehnika za vzdrževanje za razrešitev težave.

Strokovna pomoč usposobljenih tehnikov

Naši tehniki za vzdrževanje so predani in visoko usposobljeni strokovnjaki, ki zagotavljajo tekoče in varno delovanje vaših dvigal, pomičnih stopnic ter vrat. Vsako leto opravijo več kot 50 ur usposabljanja na področju tehnike, varnosti, storitev za stranke in prve pomoči. Naši tehniki imajo tudi dostop do naše globalne baze tehničnega znanja, kar omogoča hitro reševanje težav za vse znamke in vrste opreme ter odpravljanje težave z enim obiskom.

Takojšnji spletni dostop do podatkov o vzdrževanju

Skrbimo, da ste na tekočem z napredkom in načrtom vzdrževalnih del. Naša mobilna aplikacija KONE prikazuje posodobitve o stanju neposredno v vašem telefonu.

KONE Online je naš sistem elektronske komunikacije in poročanja, ki zagotavlja sprotne informacije o stanju dvigal, pomičnih stopnic in samodejnih vrat, vključno s podrobnostmi o popravilih in stroških.

Oglejte si videoposnetek za KONE Mobile

Preventivno vzdrževanje, ki ohranja optimalno delovanje vaše opreme

Preventivno vzdrževanje KONE pomaga preprečevati težave, preden se pojavijo. Vašo opremo vzdržujemo glede na njeno uporabo, starost in druge relevantne dejavnike. Vaš prilagojeni načrt zagotavlja, da se vzdrževanje vseh individualnih komponent in sistemov izvede pravočasno in v skladu z vsemi ustreznimi predpisi – ne glede na znamko.

Preverjanje stanja opreme za pomoč pri načrtovanju za prihodnost

Za varno in tekoče delovanje opreme priporočamo popravilo ali modernizacijo glede na rezultate kontrole stanja.

Kako izbrati ustreznega ponudnika storitev vzdrževanja

Najboljši način za začetek iskanja ponudnika storitev vzdrževanja je, da premislite o potrebah uporabnikov, opreme in vaše stavbe. Na tej strani so navedeni primeri teh potreb. Ogledate si lahko tudi, kakšno podporo zagotavljajo naše storitve.

  • Pripravimo vam individualni načrt vzdrževanja za vse znamke in vrste opreme glede na tehnične podatke in podatke o uporabi opreme.

  • S sistematičnim pregledom razlogov za okvaro lahko stalno zmanjšujemo motnje v delovanju opreme strank.

  • Naša služba za podporo strankam je na voljo neprekinjeno vse dni v letu in se na vaše klice odzove v 20 sekundah ali manj.

  • V primerih ujetja v dvigalu bomo na lokaciji v povprečno XX minutah.

  • Večino težav lahko odpravimo v enem samem obisku, saj imamo s seboj najpogosteje uporabljene nadomestne dele in zagotavljamo 24-urno dostavo delov.

  • Naši tehniki opravijo 50 ur usposabljanja letno in se usposabljajo za vse znamke opreme.

  • Ker izvajamo preventivno vzdrževanje, je oprema, ki jo vzdržujemo, na voljo 99,9 % časa.

  • Naše storitve vzdrževanja so v skladu z lokalnimi varnostnimi predpisi in pravnimi zahtevami.

  • Naši tehniki se usposabljajo za različne znamke opreme in na voljo imamo nadomestne dele tudi za druge znamke.

POSTAVITE NAM IZZIV IN NAROČITE NEZAVEZUJOČO PONUDBO