Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?
Corporate siteSplošna povpraševanja
Če imate splošna vprašanja, se obrnite na pomoč strankam KONE s klicem na
080 34 89
Na voljo smo vam 24/7
Spodaj najdete nekaj priročnih odgovorov na najpogostejša vprašanja o vzdrževanju opreme ter, kako pridete do informacij o trenutnih in bodočih vzdrževalnih delih.
Naš spletni portal KONE Online in mobilna aplikacija KONE Mobile vam in vaši ekipi omogočata neprekinjen dostop do podatkov o zmogljivosti, vzdrževanju, okvarah in popravilih za vso vašo opremo.
Stanje vaše opreme lahko preverite prek KONE Online ali KONE Mobile. Če je oprema povezana s KONE 24/7 Connected Services, boste lahko videli, ali smo že začeli z odpravljanjem težave. Lahko pošljete zahtevek za storitev ali pa poročate o dogodku tako, da nas pokličete ali pa stopite v stik kar prek KONE Online ali KONE Mobile.
KONE Online ali KONE Mobile vam pokaže vse prihajajoče in pretekle obiske za vse kose opreme, ki jih vzdržujemo za vas.
S KONE 24/7 Connected Services lahko bolje načrtujemo, vzdržujemo in ukrepamo, preden se kaj pokvari.
Za več informacij kontaktirajte vašega lokalnega predstavnika KONE.
Informacije o vzdrževanju v realnem času na dosegu roke
Uporabite spodnji obrazec in nam sporočite, kako vam lahko pomagamo. Kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.