Komunikacijski kanali za stranke

Ostanite na tekočem kjerkoli in kadarkoli

Ostanite ves čas obveščeni o stanju vaše opreme in napredovanju vzdrževalnih del

img_Customer_communication_02_Content_block-950x540

Spremljajte vašo opremo v realnem času

Oglejte si informacije v realnem času o stanju vaših dvigal, pomičnih stopnic in samodejnih vhodnih vrat.

img_Customer_communication_03_Content_block-950x540

Spremljajte, kaj delamo

Preglejte pretekla, tekoča in bodoča vzdrževalna dela ter njihove stroške.

img_Customer_communication_04_Content_block-950x540

Poiščite pomoč, ko jo potrebujete

Stopite v stik s strokovnjakom za pomoč strankam, kadarkoli potrebujete pomoč.

KONE Online

Informacije o vzdrževanju v realnem času na dosegu roke

img_Customer_communication_05_Content_block-950x540

Vsi vaši podatki o vzdrževanju na enem mestu

KONE Online vam in vaši ekipi omogoča neprekinjen dostop do podatkov o zmogljivosti, vzdrževanju, okvarah in popravilih za vso vašo opremo.

Lahko si pogledate tudi pogodbe za vzdrževanje in ustvarjate poročila o vzdrževalnih delih ter njihovih stroških, ki vam pomagajo pri načrtovanju in upravljanju proračuna.

img_Customer_communication_06_Content_block-950x540

Jasen pregled nad preteklostjo, sedanjostjo in prihodnostjo

Na portalu KONE Online lahko pregledate pretekle podatke o razpoložljivosti opreme, zmogljivosti in stroških popravil ter o tem, kako hitro smo se odzvali na vaše servisne zahteve. Enostavno lahko preverite podatke o interventnih popravilih in ostalih vzdrževalnih delih, da ostanete na obveščeni, o vsem, kar se pravkar dogaja.

Poleg trenutnih dejavnosti si lahko ogledate tudi dolgoročne podatke o zmogljivosti opreme in stroških, ki vam bodo v pomoč pri načrtovanju in pripravi proračuna v prihodnosti.

KONE Mobile

Osvežitev podatkov v realnem času

img_Customer_communication_07_Content_block-950x540

Ostanite na tekočem

Z aplikacijo KONE Mobile lahko s svojim pametnim telefonom ostanete na tekočem z vsem, kar se dogaja z vašo opremo – vključno z opremo KONE 24/7 Connected. Lahko se odločite, da boste prejemali obvestila o stanju opreme, urniku vzdrževanja in o napredku vzdrževalnih del, ki jih opravljamo za vas.

Prenesite aplikacijo, da lahko začnete.

img_Customer_communication_08_Content_block-950x540

Vsi podatki o vzdrževanju v vašem žepu

Aplikacija KONE Mobile vam pomaga spremljati napredek vseh vaših vzdrževalnih opravil, vse od vnosa zahtevka do zaključka, z obvestili o napredku na vašem pametnem telefonu. Dobili boste jasno sliko, kaj se dogaja z vso vašo opremo, vključno s tekočimi vzdrževalnimi deli in ali oprema deluje ali ne.

Oddaja zahtevka za storitev z vašim pametnim telefonom je hitra in enostavna, prav tako kot je navezava stika s servisnim strokovnjakom pri centru za pomoč strankam KONE Customer Care Center.

Z aplikacijo KONE Mobile lahko bolje načrtujete in pripravljate proračun s pomočjo podrobnih poročil o vzdrževanju opreme in zgodovino popravil, vkljčno z informacijami o že opravljenih delih in stroških.

Stopite v kontakt z nami

Uporabite spodnji obrazec in nam sporočite, kako vam lahko pomagamo. Kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.

Sample form






+386






My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance|Other
Equipment/service type *|Elevator|Autowalks|Escalators|Advanced People Flow solutions |People Flow planning|Other


Največja velikost 5 MB, formats: xlsx., docx., pptx., pdf, zip, png, jpg
Prosimo, upoštevajte, da bomo ob oddaji tega obrazca zbirali vaše osebne podatke. Za več informacij o obdelavi osebnih podatkov poglejte našo izjavo o zasebnosti.


Cookies

We use cookies to optimize site functionality and to give you the best possible experience while browsing our site. If you are fine with this and accept all cookies, just click the 'Accept' button.

You can also review our privacy statement.